Monday, January 10, 2011

Dear Diary

On the 6th January 2011, is the worst day in my life. Cant just my parents understand my feelings! It's suxx at SMK10. Just give me c hance to go to SMK8. I miss my friends and all the memories. Ayah, SMK8 is also a good school. There, the teachers are all seniors. Why in the earth can't u just sent me to SMK8! All my friends semua dh pindah dekat sana. Bila Nazurah xplain, ayah buat2 x dgr. Just once listen to me! Ank sendiri pon x caye, nk caye ckp kwn ayh je! >:(


Ibu, oh god. The situation is the same. First ibu ckp ibu kasi g SMK8, but nazurah x prnh pon nmpk ibu pujuk ayh. Then bile nazurah call ibu blik, ibu ckp ibu bersusah pyh nk msukkan nazurah dkt kelas KRK. SAPE SURUH IBU MSUKKAN?! Nazurah x nk pon! Ibu buat keputusan sendiri! x bincang pon dgn nazurah! ibu x fikir ke perasaan nazurah dulu? Ibu slalu ckp,  before buat keputusan, bincang dulu. But ur the one who started it.


Ayah dh g tau seminggu nanti bru tukar g SMK8. Its almost 1 week, but nothing happens! Where is ur promise? dh lme dh nazurah ngan syameera plan nk g skola 2 same2, but u ruined eveything! its my life! I know wat i choose! skrg ni plak, ayu pindah. Sorang2 pindah! then die org ajk g sne, sape yg x nk?! But nazurah terpakse ckp yg my parents x kasi >:(  So please, I'm begging u, please fullfill ur promise and give me a chance to go to SMK8. PLEASE :(



No comments:

Post a Comment